EAT ICE-CREAMLICIOUS at Sangkaya

Assalammualaikum,

Okay selepas story lunch, kali ini next trip makan aiskrim di Sangkaya, Taman Tasik Permaisuri. Moment paling best sebab kita orang rushing masa semata-mata nak makan Sangkaya ini kui kui :3 Ini sebab aku kena balik ke rumah sebelum 6 petang sebab itu rushing sekejap. Terima kasih sangat-sangat dekat Bayah sebab sudi bawa aku makan dekat situ sini dengan Nur Ain sudi melabur duit dan masa. Pengalaman pertama makan di Sangkaya sangat best, sampai saja di kedai ini kita orang beratur, selepas itu tanya staff dekat situ "Ini macam mana nak order ini?" Staff itu pun terangkanlah "Ada signature, cone, dengan dalam bekas kalau ambil signature dapat pilih tiga free topping, bla bla bla"(yang lain aku tak ingat korang search google pasti ada) Selepas dah order semua itu kita orang decide nak makan dekat kedai itu saja malas nak take away bagai sementara masih belum pukul 6 lagi jadi kita orang duduk situ gegosip selfie wellfie itu ini. Aku sarankan bila korang dah makan Sangkaya itu minumlah air mineral sebab ice cream tu dah memang sedap dan agak mengenyangkan, kalau korang haus minum air mineral(pendapat aku) Jadi jangan lupa try okay :)



Tadaaa!! Itu lah dia Sangkaya 
Ini pula Coconut shake shake youolls :D 
Two CS and Two Sangkaya.
Two is better than one kui kui :3

Really enjoy it.

Bayah showing her big smiles after ate one scoop :D

Nur Ain and the Cats. 


How to get here?

Sangkaya

Address:
109, Jalan Dwitasik 1, Dataran Dwitasik,
 Bandar Sri Permaisuri.
 Cheras, Kuala Lumpur.
Phone:
03-91711692
Opening Hours:
Monday-Sunday 11am-11pm

Comments

Popular Posts