Time to say goodbye 2015

Tick tock tick tock...........

Assalammualaikum,

       Hari ini merupakan hari terakhir bagi 2015. Detik 12.00 malam akan menjelang Tahun Baru, 2016!! Ya Allah, aku bersyukur pada Mu kerana masih diberi kehidupan serta nikmat untuk merasai dan meneruskan hidup di bumi Mu ini untuk tahun 2016. Alhamdulillah.

Okay! aku tak nak berdayu-dayu, straight to the point. Tujuan aku menulis kerana aku nak share sedikit moment that sweet as cotton candy neah not cotton candy but sweet like a syrup yang terlebih gula baru betul sweet (kui kui :3) Moment aku dengan kawan-kawan, family, best friend, 남자 친구 "namja chingu" aka boyfriend (I wish....) Tak sangka tahun 2015 tinggal lagi beberapa jam nak habis, tamat, end. Moment yang paling paling paling indah apabila meluangkan masa bersama kawan-kawan. Kerana aku rasa aku bertuah tahun ini, aku tak ada kenangan pahit bersama kawan kebanyakan indah. Ini aku rasa lah tak tahu lah pula kawan-kawan aku yang lain bertuah ke diorang dapat kawan seperti aku. I feels very lucky to have them! Bersyukur. Kenangan dengan family pun ada, banyak sangat sampai tak terkira yelah family paling dekat nama pun family kan (kui kui :3) So, I present to you my precious momentos during in 2015. *drum rolls*
P/S: Sorry for unsorted or messy photo. 

I had fun with them. First and last time I went out
 with them (maybe) kui kui
In June 2015
Erwin, Ezrin, Vivian
In Sir Mohan Class and finally I got photo with
 a people those so hard to take a picture even once.
In August 2015
Farisa, Anna, Atiqah
Iftar with my favorite friends. We've being friends
 for almost over 3 years and a half.
 Bersyukur.
In July 2015
Usmatun, Bayah, Aminah, Nurul Ain, Nur Ain
My very first experienced had group with them,
genius students always in a list of Chairman Awards.
 Feeling grateful.
In July 2015
Sin Wan, Sook Ching, Pui Yee
Had some photography session with classmates on the last semester 5. 
Thanks for guide me on exam. 
In July, 2015
Kak Novida,Salbiah, Atiqah, Kak Halida
I was really excited when I knew she also studied
in same college with me. She's one of my favorite friends in secondary school.
In January, 2015 Siti Noor Emilyna
Presentation about volunteer that we've done and all went
 well as planned. Alhamdulillah.
In April, 2015
Farhana, Ummi, Kak Halidah, Ayu, Hani, Salbiah, Kak Novida, Farah, Fateen,  Kak Safiyah
Tasted variety of Korean Food went well as planned.
Feeling happy on that day. Woohoo! Thanks to Hani because introduced to us about Korean Restaurant B.Bap.
In August, 2015
Kak Halidah, Farhana, Vanita, Hani,
Salbiah, Kak Novida
While waiting to submit our tutorial to lecturer. Let's wefie :D Thank you for willing take picture with me.  I'm so happy to 
get know you guys. 
In June, 2015
Yaya, Hani, Syuhada, Zila Muslim, Anna, Atiqah
I was really happy on that day because on my birthday so I asked them to take picture with me,
share my happiness with them. kui kui :3
In May, 2015
Syuhada, Devi, Linda Razak, Hani
My precious moments, one group with them for assignment website design, A guy wore a blue shirt not our group member. Saja menyelit :D
In April, 2015
Ainsyirah,Hidayah Izzati, Yee Zheng, Abraham
I called them semata-mata to accompany me when I was alone at home. (saja ngada) Thanks korang. kui kui :3
In April, 2015
Jainab, Ety Sani, Izzati

Comments

Popular Posts