Friends are important! Remember.

Assalammualaikum,
 Topik hari ini tentang kawan. Yesssszzaaa! Siapa tak ada kawan tu pembohong lah. Percaya je cakap orang macam tu. For me, friends are very very important group of people after mom, dad, family and Allah S.W.T. Without them, I'm a lonely person who lived in this big world that full of challenges, drama, horrible, terrible, ble ble ble. I need them. God! Kalau tak ada diorang, siapa lagi kita nak minta tolong. Nak mendomba kasih, memanja lara, mengumpat sini sana(kui kui :3) Aku hargai sangat dengan kehadiran kawan-kawan aku yang berlatar belakang dari utara, barat, timur, selatan, north africa, benua mana-mana, diorang the best! Pelbagai latar belakang lah yang best gilo tau kalau sama ja bosan, bak kata orang, "Life with no colours. Putih ja hitam-hitam ja." Aku tak nak macam tu. Aku nak berkawan dengan semua orang kalau boleh satu dunia aku nak kawan. Tapi masalahnya, aku ni ha yang "mulut berisi banyak emas buat harta karun" tapi tak apa belajar jadi peramah slow slow. Positive!(Aku boleh!) 

Gambar bawah tu aku dengan kawan-kawan SMK Puterijaya. Masa tu plan kira berjaya lah nak terjah rumah cikgu kami di rawang. Cikgu favourite, kena pergi terjah bukan selalu pun hari tu je. Masa tu dah macam rombongan makcik makcik kiah yang buat rombongan. Best lah masa tu sebab lama sangat tak jumpa. Rindu! Terlerai juga rindu bila plan tu menjadi. Alhamdulillah. Takat ini saja lah, Bye! 


Comments

Popular Posts